Weer vragen van de PvdA

Valentines day card with coffee and roses

Vragen over ons beleid, meepraten? De koffie staat klaar, voor iedereen!

Steeds meer inwoners van Venray sluiten zich aan bij VVD Venray en daar zijn we erg blij mee. Momenteel werken we hard aan het verkiezingsprogramma voor 2022-2026.

Als je ons iets wil meegeven, of vragen hebt, mag je altijd bij ons aankloppen, dan hebben we het erover, wij zijn altijd bereid om te luisteren naar wat er speelt in Venray en wat bij te leren.

Ook als je geen VVD stemt, of je geen VVD’er voelt, ben je welkom. Wij staan namelijk voor een verstandig liberaal beleid voor alle inwoners van Venray!

Een alternatief is niet op onze uitnodiging ingaan en vragen stellen via de media, zoals PvdA Venray vandaag doet in de HALLO Venray. Maar het communiceert wel wat lastiger.

De PvdA zegt in hun artikel niet te snappen dat we hun motie van treurnis tegen wethouder Loonen niet steunden. Bij een kopje koffie hadden we kunnen uitleggen dat we als VVD Venray een raadsvergadering eerder reeds onze treurnis hadden uitgesproken over het hele proces Spurkt. Toen de PvdA overigens als enige oppositiepartij ervoor koos dat nog niet te doen, ongetwijfeld met een goede reden. We hadden kunnen uitleggen dat wij het verstandiger vinden om over de inhoud te spreken dan over individuele personen, behalve als het echt niet meer anders kan. Of we hadden kunnen zeggen dat het een beetje vreemd is om de landelijke politiek erbij te halen, omdat wij niet over landelijk beleid gaan en de landelijke VVD niet over het lokale beleid. Maar goed, dat is dus een gemiste kans! PvdA heeft wel goed gezien dat we vanaf volgend jaar ook in een coalitie vanuit het college ons willen inzetten voor een nóg mooier Venray. Maar of dat met het CDA is of niet kunnen we in deze fase echt nog niet zeggen! (in tegenstelling tot wat de PvdA suggereert)