Tijd voor een nieuw gemeentebestuur

In Venray groeit en bloeit een frisse lokale liberale partij: VVD Venray. Steeds meer inwoners van Venray hebben zich de afgelopen jaren bij ons aangesloten. Van 18 tot 80 jaar met verschillende achtergronden. Bijvoorbeeld uit de zorg, de industrie, de horeca en nog veel meer. Een groot, sterk en gevarieerd team helpt om goede en verstandige dingen voor Venray te doen. Om te luisteren naar de inwoners en lokale ondernemers over wat er speelt. Wat er goed gaat en wat niet.

Wij zijn een lokale Venrayse partij en gaan niet over landelijke politiek. Centraal staat juist het leven, wonen, werken en ondernemen in de kerkdorpen en Venray. Veilig en met voldoende voorzieningen voor jong en oud. Met oog voor de natuur én de werkgelegenheid. Je weet altijd waar je aan toe bent bij VVD Venray omdat we werken vanuit de liberale kernwaarden. Daarnaast hebben we lijntjes met de provincie en Den Haag voor wanneer we als gemeente ergens niet zelf over gaan, maar het ons wel raakt. Wel zo handig!

Het is de hoogste tijd voor een nieuw gemeentebestuur in Venray. Luisterend en dienstbaar, maar ook doortastend, verantwoordelijk en transparant. Daar gaan we volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen voor zorgen. Wij zijn er klaar voor. We hebben de mensen en de energie om in Venray de boel eens flink te gaan aanpakken!

Wij zijn momenteel druk bezig met ons verkiezingsprogramma en een aansprekende en representatieve kandidatenlijst. Als je ook ideeën hebt, of mee wil doen, ben je van harte welkom!