Silvio Erkens op bezoek in Venray

Vandaag bezocht Silvio Erkens de gemeente Venray. Silvio is 30 jaar, woont in Kerkrade en is op #18 de hoogstgeplaatste kandidaat uit Limburg op de VVD lijst.

Eén van de sportieve hobby’s van Silvio is boksen. Hij wil straks in Den Haag graag voor een nog mooier Limburg boksen. Zijn strijdpunten zijn:

1. Zorg voor een sterke Limburgse Economie.  Zeker nu is dat belangrijk om snel uit de crisis te komen. Dat biedt kansen voor ondernemers en banen voor iedereen!
  2. Koester de unieke leefomgeving en natuur. We hebben prachtige, unieke natuur in Limburg. Daar genieten wij enorm van. Het is een belangrijke reden waarom het zo fijn is om in Limburg te wonen. Een mooie en schone leefomgeving is ook van groot belang voor een goede gezondheid.
  3. Zorg voor een veilige buurt. De grensregio mag geen speelveld van criminelen worden.

Silvio is erg betrokken bij Limburg en Venray. Hij is hier al een paar keer geweest en heeft al uitgebreid gesproken via Zoom met de VVD-fractie. Vandaag heb ik Silvio bijgepraat over de dingen die ons in Venray bezighouden, zoals de Spurkt, seizoensarbeiders, de huisartsenpost, de windmolens en de vliegbasis. Maar ook over infrastructuur, de boeren, het buitengebied en het bouwen van woningen. We hebben Corona-proof door Venray gewandeld.

Bij VVD Venray vinden we het belangrijk dat er in Den Haag oog is voor de provincie en voor de specifieke problemen die zich hier in Noord-Limburg afspelen. Steeds vaker is lokale politiek en landelijke politiek sterk met elkaar verbonden. Daarom is het belangrijk als wij straks kiezen, dat wij kiezen voor onze ambassadeur in Den Haag, Silvio Erkens, lijst 1 #18!