Petje af voor Boa’s, politie en burgemeester!

Thank you cake

Afgelopen week gingen er opruiende berichten rond op internet die opriepen om te komen rellen in Venray.

Zowel in de aanloop naar zaterdag als zaterdag zelf is er alles aan gedaan om de verschrikkelijke taferelen – die we kennen uit bijvoorbeeld Eindhoven en Den Bosch – in Venray te voorkomen.

Een aantal oproerkraaiers die de opruiende berichten hebben verspreid zijn opgepakt. Een noodverordening werd van kracht. Dat bleek geen overbodige luxe. Bezoekers uit onder meer Helmond en Rotterdam zijn onderschept en moesten rechtsomkeer maken. De intenties van deze zogenaamde bezoekers laten zich niet moeilijk raden.

VVD Venray wil onze burgemeester, de Boa’s en de politie hartelijk danken en complimenteren met hun geweldige inzet. Ook de inwoners van Venray waren alert op verdachte situaties en hebben zo een belangrijke rol gespeeld. Wij zijn trots op jullie!

De taart is nu nog even virtueel, maar zodra het weer mag komen we die brengen en eten we hem samen op!