Ook Bas wil door!

Drie jaar gelden stapte ik redelijk onervaren in de politieke arena. De wereld een klein beetje beter maken, opkomen voor mensen die dat zelf niet kunnen en  niet aan de zijlijn staan maar juist mee doen waren en zijn nog steeds mijn drijfveren. Nu, 3 jaar later, is onze lokale club van actieve liberalen uitgegroeid tot 25 steunfractieleden die op welke wijze dan ook zich sterk maken voor een beter Venray.  VVD Venray staat op de kaart en ik ben trots op het team waar ik fractievoorzitter van mag zijn.

Op dit moment hebben we de eerste stap gezet richting de nieuwe gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Het eerste wapenfeit is dat we Wim de Schryver unaniem hebben gekozen tot onze lijsttrekker om onze sterke lijst aan te voeren. Zelf zal ik me ook weer kandideren voor een rol in de gemeenteraad. Samen met de steunfractie en schouder aan schouder met Wim zullen we volop in de campagne van ons laten horen.

We hebben goede hoop hoge ogen te gooien bij die volgende verkiezingen. Het is tijd voor een nieuwe gemeentebestuur en daar gaan we vol voor.

Vernieuwing op zijn tijd is goed. Zelf heb ik onlangs gekozen voor een andere baan om zo mijn gezin en de lokale politiek beter te kunnen combineren.  Het roer is omgegaan en na 22 jaar in de logistiek gewerkt te hebben ben ik nu lokaal aan de slag gegaan bij een erg leuk dakdekkersbedrijf in mijn eigen Oostrum.  Zo blijft er genoeg tijd over om me als  lokale volksvertegenwoordiger in te zetten om de gemeente Venray iedere dag een beetje beter  te maken voor onze inwoners en ondernemers. Heeft u tips of tops voor ons, mail, bel of app dan gerust.