rsz_vvd_pijl_01_cmyk_kleur_1200dpi

Komkommertijd?

cucumber drink

Het zomerreces is begonnen. Maar voor VVD Venray is het geen komkommertijd. We blijven ons ook nu sterk maken voor een beter, veiliger en leefbaar Venray. VVD Venray zal de komende periode weliswaar niet formeel vergaderen en besluiten nemen maar van stilzitten is zeker geen sprake.

De voorbereidingen op een nieuw politiek jaar zijn belangrijker dan ooit in een bewogen jaar met Corona op de loer. Er spelen meer zaken dan ooit om op te volgen en meningen om op te halen en gesprekken over aan te gaan. We hebben te maken met steeds veranderende maatregelen en evenementen die wel of niet door kunnen gaan, initiatieven rondom arbeidsmigranten die worden gelanceerd, twee nieuw supermarkten die zijn geopend in het Brukske en vliegoefeningen die worden gehouden op vliegbasis de Peel.

De plek van een nieuw te verrijzen ziekenhuis moet worden aangewezen, ontwikkelingen op de Brier zijn weer met stip boven op de agenda gekomen en de werkgroep om te komen tot een Venrayse inclusieagenda is een eerste bijeenkomst aan het plannen.

Ook zullen we vragen om vele andere dossiers na de vakantieperiode in een stroomversnelling te laten komen en uit de pauzestand te halen. Te denken valt aan de vergeten driehoek die weer lijkt te worden vergeten. Het college had veel ambities en zal dus nog flink aan de bak moeten om deze waar te maken. We hopen dat het college kan genieten van een fijne zomervakantie en dat ze straks met een nieuwe wethouder, nieuwe gemeentesecretaris en hernieuwde energie echt meters gaan maken!