Kom meedenken en meedoen

iDea...

Over een jaar stelt VVD Venray haar verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022 op. De VVD-leden in onze gemeente stellen dit document einde 2021 vast. Ter voorbereiding organiseert VVD-Venray het komende halfjaar 3 themabijeenkomsten. Wij willen met onze achterban in gesprek over hun ideeën en meningen, over hoofd- en bijzaken en prioriteiten zodat het verkiezingsprogramma zo realistisch mogelijk weergeeft wat onze achterban aanspreekt. Naast de leden van de VVD worden ook onze “Vrienden van de VVD-Venray” uitgenodigd. Daarnaast willen we ook graag onze (potentiële) kiezers op deze avond ontmoeten. Zin om mee te doen? Meld je dan (via www.vvd-venray.nl ) aan als Vriend van VVD-Venray. Dat is geheel vrijblijvend en er zijn geen kosten aan verbonden. Dan krijg je ook een uitnodiging om deel te nemen aan de themabijeenkomsten. Door Covid19 is het aantal deelnemers mogelijk beperkt. Meld je dus snel aan.

De eerste themabijeenkomst wordt gehouden op donderdag 29 oktober a.s. van 19.30 uur tot 21.30 uur. Onze gemeenteraadsleden Bas Künen en Harrie van Oosterhout stellen het thema “Economie” aan de orde.  Hoe kunnen we vanuit de liberale beginselen invulling geven aan gemeentelijk beleid op dit terrein. Ze willen met de deelnemers in gesprek over onder meer het vestigingsbeleid, werkgelegenheid, bereikbaarheid en duurzaam ondernemen/werken. Uitdagingen zoals de agrarische bedrijvigheid, kansen voor Venray als centrumgemeente, mobiliteit/vervoer en diversiteit aan banen komen aan de orde.

In de twee daaropvolgende bijeenkomsten wordt de insteek “veiligheid” en “leefbaarheid”. Daarover later meer. Interesse gewekt? Word Vriend van de VVD-Venray. DOEN!

Kom naar de themabijeenkomst

29 oktober 2020