Kandidatenlijst definitief!

Maandagavond 22 november hebben de Venrayse leden van de VVD de definitieve kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 vastgesteld. Ik ben erg trots dat ik als nummer 1 deze lijst mag aanvoeren. Graag vertel ik jullie daarom meer over de mensen op deze lijst, die één ding gemeen hebben; het zijn allemaal inwoners van de gemeente Venray met een warm hart voor onze samenleving!

We hebben goeie kandidaten met verschillende achtergronden. Bijvoorbeeld uit de zorg, met een achtergrond bij brandweer en politie, onderwijs, overheid, financiën, agrarische sector, ondernemers, defensie enzovoort.

De meesten zijn man, maar gelukkig hebben we ook 10 enthousiaste vrouwen op de lijst en in vrijwel alle dorpen en wijken hebben we wel één of meerdere kandidaten.

De jongste kandidaat (Tom Schueler) is 19 jaar oud, de oudste (Leo Janssen) 78.

Juist omdat we zo verschillend zijn, vullen we elkaar prima aan en samen kunnen we veel doen voor Venray!

Op de foto (van ANGY FotoDesign) staan de nummers 2 tot en met 4 Bas Künen (50, Oostrum), Laura Borst (40, Venray) en Lowieke Kateman (35, Venray).

Daarna volgen Harrie van Oosterhout (67, Leunen), Ruud Janssen (53, Leunen), Elvir Gakovic (35, Venray), Dorris van Dijck (50, Venray), Paula van Rijswijck (54, Oirlo), Noud Wellen (42, Ysselsteyn), Ilja Heldens (44, Wanssum), Mark Camps (43, Merselo), Rick Voermans (47, Castenray) en René Veldink    (62, Blitterswijck).

De lijst wordt wordt afgesloten met Frank Arts op nummer 47 als lijstduwer. Hier vind je de complete lijst met informatie over alle kandidaten!