Dank voor uw stem!

Het is een vroege zondagmorgen eind januari, nog niet helemaal wakker en de ogen nog half dichtgeknepen sta ik op het dorpsplein voor de kerk. De kerkklokken luiden en de mensen lopen naar de vroege mis op de zondagochtend.

Een enkeling spreekt me aan wat we aan het doen zijn. “We nemen een campagnefilmpje op voor de Provinciale Statenverkiezingen.” Dit jaar gingen we met de Limburgse VVD voor de “onlinecampagne”. Ondanks de wallen onder de ogen en de hese stem zijn de filmpjes meer dan 10.000 keer bekeken. Uiteraard hebben we ook de welbekende posters geplakt op de singels en in de dorpen en meegedaan aan bijeenkomsten en debatten.

Mijn persoonlijke thema’s waren: Het aanpakken van drugscriminaliteit. Iedereen moet zich veilig kunnen voelen. Daarnaast zie ik graag een veiligere N270 en een betere verbinding met de rest van Nederland. En last but not least; de energietransitie, zodat we het klimaat en onze woonomgeving gezonder en mooier kunnen maken voor onszelf en onze kinderen.
Of het heeft gewerkt? Ik denk het wel. 15% meer stemmen op de VVD in Venray zien wij daarbij als een stukje waardering voor de lokale inbreng. Meer dan 800 voorkeursstemmen mocht ik ontvangen in ons mooie Venray! Daarvoor wil ik u hartelijk bedanken.
Tot slot blijf ik graag van u horen hoe we ons nog verder kunnen verbeteren, alle input is welkom! Zo kunnen we ons optimaal inzetten voor een nóg mooier Venray

Bas Künen
VVD Venray